2015. február 13., péntek

Meet The Brewer

Miután hazajöttünk Amszterdamból még találtam gyorsan egy jó kis sörös programot a hétre :) Az egyik közeli étteremnek már korábban feliratkoztam a hírlevelére, mert nagyon tetszik a hely és el akarok majd oda egyszer menni és nyerni is lehetett, ha feliratkozol. És most kaptam hírlevelet arról, hogy szerdán lesz egy olyan program, hogy egy közeli sörfőzde sörfőzője jön és tart egy kis előadást. Gyorsan fel is iratkoztunk :)

Az étterem nagyon közel van hozzánk, kb 10 perc gyalog, Castlefielden. Nagyon kis hangulatos hely, igazából beülős helyként is funkcionál, be lehet ülni csak iszogatni /beszélgetni/társasozni is például, de nagyon jól néz ki belülről, a teraszról meg mesebeli a látvány, mert előtte megy egy csatorna és szökőkút is van a teraszon. 

Az előadás érdekes volt, bár nehezen lehetett hallani. Egy külön teremben volt, de a teremnek nem volt ajtaja, így behallatszott a külső rész alapzaja. Volt mindenféle minta is  az alapanyagokból, meg lehetett kóstolni/szagolni őket. Sose láttam még malátát vagy komlót, úgyhogy ez  a rész nagyon tetszett. Volt sörkóstoló is, elég alap söröket készítenek, de azért nem volt olyan rossz. Az első kettő nekem ízlett, utána viszont már nem kértem saját pohárral, csak a Szabiét kóstoltam meg. A végén még beszélgettünk is egy kicsit a bácsival, aki az előadást tartotta, meg a sörfőzde két tulajával. 

És amíg beszélgettünk, Szabi kabátját véletlenül elvitték... Még szerencse, hogy nem indultak egyből haza, hanem csak átültek a kinti részre, így egy kis keresgélés után megtaláltuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése