2015. november 21., szombat

Nyaralás - Hajókirándulás

Vasárnap mentünk hajókirándulásra és ez volt a legeslegjobb nap az egész nyaralás alatt. Már nem emlékszem pontosan hánykor indultunk, de nagyon korán és kb két óra volt, mire a kikötőhöz értünk busszal. Odafelé sikerült egy kicsit aludni is. Borúsan indult a reggel, kicsit aggódtam is, hogy fázni fogok, és hogy esni fog, egy hajó kirándulásnál elég nagy hátrány lett volna az egész napos eső. A hajón több nemzetiségű csoport is volt, a görögre emlékszem még a magyaron kívül.

Szép lassan csak kezdett azért jobb idő lenni és amikor már kezdett kissé monotonná válni a hajókázás, akkor nekiálltak mindenkit kiterelni a hajó hátuljáról, a székeket elpakolták és kezdődhetett a tánc. Próbáltak görög táncokat tanítani, nagyon jófej volt a kapitány, aki magyarul is beszélt egész sokat. Végül egy nagy Metaxás üveggel járt körbe és amikor úgy gondolta, hogy megérdemeljük, akkor mindenki kapott belőle egy kicsit. Elég nehéz dolgunk volt, pont akkor himbálózott legjobban a hajó, amikor mi ugrabugráltunk, de nagyon jól éreztük magunkat.

A nagy táncolásban majdnem meg is érkeztünk Skopelosra, ezen a szigeten forgatták a Mamma mia című filmet. Először a sziget fővárosában kötöttünk ki és itt csavarogtunk egy kicsit. Itt van aza templom, ahol a film végén az esküvős jelenet volt. A városban tipikus görög utcák voltak, minden fehér és kék, szűk kis utcákkal. Szerencsére most már a nap is kisütött. Sajnos kicsit kevés volt az idő, elsétálgattam volna még egy kicsit itt. De mentünk tovább, és amiért rossz idővel indultunk, ezért a kapitány még egy strandot beiktatott a programba.

A következő strandon nagyon rövid időre álltunk meg, 30-45 percre. De itt nagyon szép volt a víz, gyorsan fürödtünk egyet, ettünk egy fagyit és már le is telt az idő. Ezután még egy standon megálltunk, itt kicsit hosszabb volt az idő, de már nem sokat fürödtünk.

Hazafelé kicsit összebarátkoztunk a kapitánnyal és láttunk delfineket is :) Egy pár percig kísérték a hajót. A delfinek után végignéztük a naplementét, ami gyönyörű volt. Jött még egy kis táncolás és már vissza is értünk a kikötőbe.