2014. november 15., szombat

Szemvizsgálat

Még amikor megérkeztem, akkor sikerült kimosnunk a szemüvegemet. Nem tudjuk, hogy hoztuk össze, de így alakult. A szemüveg ahhoz képest egész jól túlélte a műveletet, a keretnek nem lett baja, viszont a bal lencsén lett pár karcolás. Most eljutottam oda, hogy csináltatok új szemüveget és előtte elmentem szemvizsgálatra is, ami most ingyenes volt. Szinte ugyanaz volt, mint otthon, megnézték géppel is a szemem, meg kellett olvasni is, de csináltak egy terheléses vizsgálatot is, amikor hármat belefújt egy gép a szemembe és fényképet is készítettek a szememről. A fényképet utána meg is mutogatták, minden nagyon szép és jó volt. Teljesen meg voltam elégedve a vizsgálattal. Féltem, hogy nem fogom érteni, amit mondanak, de csak amikor azt nem értettem teljesen, amikor azt a fújkálós dolgot magyarázták. Most egyet fizet kettőt kap akció volt, így lesz 2 szemüvegem egész jó áron. A keret választék nem volt valami nagy szám, de csak találtunk kettőt, ami tetszett. Bár azért hiányozni fog a mostani keretem, már úgy megszoktam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése