2014. december 11., csütörtök

Manchester Language Exchange

Van egy manchesteri facebookos csoport, ami azért jött létre, hogy az emberek gyakorolhassák az angol és egyéb idegen nyelveket. Minden szerdán van egy kis összejövetel egy közeli kocsmában, ahol összegyűlnek az emberek - mindenféle nemzetiségűek. Szabi már a múlt héten is volt, én tegnap voltam először ezen a rendezvényen. De nagyon tetszett. 

Tényleg nagyon sokféle ember van, a világ különböző pontjairól. Mindenki nagyon barátságos, mert azért vannak ott, hogy beszélgessenek. Végre sokat beszéltem angolul és egész jól is ment. Beszéltem egy japán egy kínai és egy olasz sráccal, egy-két dolog volt csak amit nem értettem, legtöbbször csak azért kellett visszakérdeznek, mert nem hallottam a zaj miatt. Többször is menni fogunk, már csak egy kicsit bátrabbnak/barátkozósabbnak kellene lennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése