2014. december 28., vasárnap

Steakezés

Szabi már egy ideje mondogatta, hogy el szeretne menni steaket enni, én pedig nem voltam ellenére a dolognak. Végül tegnap mentünk el a kinézett étterembe.

Maga a hely elég puccosan nézett ki. Már a recepciós pultnál elvették a kabátunkat és betették a ruhatárba (ez egy szekrény volt). Belül minden fekete és fekete-fehér tehenes mintás volt, nagyon csilli villi csillárokkal. Engem egy picit frusztrált is a hely, nem éreztem magam oda valónak. Pedig mi is szépen fel voltunk öltözve, nem volt azzal gond. Ár tekintetében annyira nem volt vészes (én többre számítottam a végösszegnél). 

A személyzet nagyon kedves volt, az elején kihoztak egy nagy fa tálon mindenféle hússzeletet és elmagyarázták, hogy melyikről mit kell tudni. Ez hasznos volt, mert voltak az étlapon olyan megnevezések, amikről fogalmam sem volt. Én végül az ebéd menüből választottam egy kisebb steaket és egy desszertet, Szabi meg egy nagyobb steaket (de hogy pontosan milyen félét azt már nem tudom). Furcsa volt, hogy normális itallapot nem is kaptunk, csak borlapot. És amikor megkérdeztük, hogy üdítő van-e, akkor azt mondták, hogy igen van, kóla vagy limonádé.... Hát ez elég szegényes felhozatal volt egy ilyen puccos étteremhez képest.

A kaja végül jó volt, nem tudnék semmi rosszat mondani rá, de ettem már sokkal sokkal finomabbat is otthon egy kisebb étteremben. Utána pedig a desszertemre olyan sokat kellett várni, hogy azt már rég el is felejtettem, hogy mit rendeltem. Ettől sem voltam nagyon oda, valami diós-mandulás tészta volt, meg kaptam mellé egy kis vanília fagyit. 

Összességében én inkább csalódottan, mint elégedetten távoztam. Hiába volt a hely szép, a személyzet kedves, a steak sem volt rossz, de valahogy mégis az maradt bennem, hogy jobbat vártam. Ráadásul bent elég hűvös is volt, amire a desszertemre vártunk, már fáztam. 

Legközelebb inkább valami kisebb helyet fogunk kipróbálni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése