2014. december 7., vasárnap

...

Hét közben valahogy sose jutok oda, hogy írjak valamit, így mindig hétvégén szedem össze a gondolataimat. Ez a hét is esemény dúsan telt.

Még az első napok valamelyikén (már nem is emlékszem pontosan melyik nap) volt egy áramszünet a raktárban, az utolsó kb két órában. Persze hazamenni nem lehetett, pedig sok mindent nem tudtunk csinálni a sötétben. Csak a legfelső szinten volt nagyrészt világos és azon a részen, ahol nincsenek szintek. Pár ember beállt csomagolni, mert hát ugye a targetet meg kell csinálni..... Mi csak bujkáltunk :) Nagyon viccesen néztek ki az elhagyatott sorok, mindenki csak otthagyta a kosarát, körülötte a ruhákkal, ahol épp tartott. Mintha valami katasztrófa sújtotta övezet lett volna. Szerencsére csak akkor jött vissza az áram, amikor már a kabátot vettük fel, így ez egy nyugis napra sikerült.

A héten elkezdtünk rendszeresen járni az edzőterembe, ahova beiratkoztunk. Már kipróbáltam három félre órát is, voltam jógán, amit egy magyar nő tartott, egy body combat nevű órán, itt különböző ütéseket és rúgásokat csináltunk zenére ugrálós verzióban (Nekem itt egy kicsit fura volt, hogy úgy csinálnak ilyeneket, hogy nem is ismerik a helyes technikát. Az elején megkérdezte az edző, hogy ki az aki új. Amikor jelentkeztem akkor csak annyit mondott, hogy próbáljam követni, de nem baj, ha lemaradok. Még szerencse hogy az alapokról van fogalmam a karate miatt) és voltam egy body balance nevűn is, ez is hasonlított a jógára. Eddig az utolsó tetszett a legjobban, de ki szeretném még próbálni a többit is. 

Péntek délután/este csajos programot tartottunk az egyik lánnyal. Voltunk a karácsonyi vásáron, ahol forralt boroztunk és édességet kerestünk a fiúknak mikulásra és utána beültünk egy pubba koktélozni. Olyan hatalmas koktélt sikerült rendelnünk véletlenül, hogy teljesen meg se bírtuk inni. Mert itt ugye nem dl-ben vagy más egyéb normális mértékegységben írják ki a dolgokat, hanem adnak neki valami nevet. A nagyobb volt 2 db akciós, így olyat kértünk, ami mint utólag kiderült 2 pint volt. Én nagyon meglepődtem rajta amikor kihozták. Erősnek mondjuk nem volt erős és valami elolvadhatatlan jég volt benne. Elég sokáig ott voltunk (lehetett kb egy óra is, vagy több), de a jégen nem látszódott, hogy elkezdene olvadni. Fura volt. Jó kis este volt, csak én már nagyon fáradt és álmos voltam. Villamossal mentünk be a városba, hááát biciklivel sokkal gyorsabb lett volna.

Amikor hazaértem, akkor Szabi már aludni próbált, így gyorsan bele is csempésztem a csokit és az édességet a cipőjébe, mert ő másnap ment dolgozni. Nagyon meglepődött rajta reggel, nem is tudta hirtelen, hogy kitől kapta és hogy került oda :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése