2015. április 26., vasárnap

Ismét London

Múlt hét végén ismét Londonba látogattunk egy Rain-es előadás miatt és találkoztunk egy-két ismerőssel is. Most vonattal mentünk oda-vissza és sokkal sokkal jobb volt mint buszozni. Időben is feleannyi volt, de kényelmesebb is.

Péntek este Camden Townba mentünk, megnéztük az ottani Brewdog Pub kínálatát is. A kínálat szinte ugyanaz volt, mint az itteninél, de maga a hely sokkal rosszabb volt, nekem nem tetszett. Zsúfolt volt, nem sok ülőhely volt és az egész hely kicsi. És egyáltalán nem olyan hangulatos, mint a manchesteri. Azért elvoltunk egy darabig, fél 1-kor zavartak ki minket, hogy most már zárnak. Metró olyankor már nem járt, próbáltunk éjszakai buszt keresni, de nagyon hideg volt. A héten végig jó idő volt, így nem is vittem túlzásba a felöltözést, de azért volt rajtam pulóver, kabát, sál és még így is fáztam. Az első éjszakai hamar jött, aztán mire át kellett volna szállni egy másikra, nekem már nagyon kellett pisilnem, így bementünk még egy kocsmába, ahol szintén zártak, rendelni már nem lehetett, de szerencsére a mosdót használhattuk. Ez után meg is éheztünk, betértünk egy burger kingbe és csak utána indultunk tovább. Én már annyira álmos voltam, hogy elaludtam a buszon. 3 órára értünk haza, és már lefeküdtünk volna aludni, amikor Réka észrevette, hogy nincs meg a telefonja. Valószínűleg a buszon hagyhatta. Ez egy kicsit lenyomta a hangulatot a hétvége további részén.

Szombaton elég álmosan indultunk neki az előadásnak, kb 4 órát aludtunk. Az előadás érdekes volt, de néha nehéz volt nyitva tartani a szemem és odafigyelni. elég sokáig is tartott, már nem emlékszem pontosan mennyi ideig, de tuti volt 3-4 óra és csak egy szünet. Miután vége volt még beszélgettünk (vagyis inkább csak Szabi, mert én már nagyon nyűgös voltam). Délutánra nagyon szép idő lett, ezért sétáltunk még egy kicsit a belvárosban, de egy idő után már annyira sok ember volt az utcán, hogy már mindkettőnket frusztrált, így hazamentünk. 

Ez után már nem volt eseménydús a hétvége, csak Rékáéknál voltunk, vasárnap reggel pedig elmentünk reggelizni. Dél körül pedig indultunk is a vonathoz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése