2015. április 7., kedd

Mert minden városba kell egy kerék...

Legalábbis nálunk van kerék... és Londonban is... és Liverpoolban is... és más városban nem tudom. A miénket viszont hamarosan végleg lebontják, amit én sajnálni fogok. Szerintem jól néz ki a belváros közepén. Eddig is szerettem volna felülni rá, mindig tervbe volt, hogy majd egyszer és ha elviszik, akkor most már tényleg itt volt az ideje.

Szombaton munka után szép napos idő volt, gyorsan el is határoztuk, hogy akkor ma fogunk felülni rá. Persze mire odaértünk már egy kicsit beborult, de nem volt olyan rossz idő. Az árát azért sokallom egy picit, de egyszer elmegy. Egész gyorsan sorra kerültünk (nem kellett kígyózó sorokat kiállni) és a látvány nagyon szép volt. A kerék gyorsabban forgott, mint ahogy én azt gondoltam volna, de az utolsó körnél meg is állt a legtetején egy ideig. Összesen 5 kört ment, de az elején azért megfordult a fejemben, hogy "Igaz nem csak egy kör lesz??!".  Fentről rá lehetett látni a Market Street-re, a sétáló utcára, ami szombat délután tele volt emberekkel. Az épületek felett pedig elég sokáig el lehetett látni, szép volt. 







Miután letudtuk a kereket, ellátogattunk megint a Street Food Fesztiválra, barátkoztunk még egy kicsit a két sörfőző sráccal. Most is volt egy énekes (azt szerintem el is felejtettem legutóbb írni, hogy élő zene is szokott lenni), akinek sokkal jobb hangja volt a múltkorinál, utána pedig egy nagyon fiatal srác következett, akinek a hangja nem volt valami jó, de jól gitározott. 

1 megjegyzés: