2015. április 20., hétfő

Meccs délután

Múlthét szombaton elmentünk még gyorsan egy Bolton meccsre mert hamarosan véget ér a szezon és ezen az időponton kívül már más nem nagyon volt jó. Előző nap volt az első interjúm, ami után egy szülinapi köszöntésre mentünk, majd este hozzánk jöttek át ketten és bementünk a városba. Úgyhogy egy kicsit fáradtan, de vártam a meccset. A vonatok nem jártak, így pótlóbusszal kellett menni egy másik vasútállomásról (szerencsére az se volt messze), de így fél óra helyett 1 óra alatt értünk oda. 

A csapatok érkezéséről lemaradtunk, így rögtön a büfébe vettük az irányt, mert kint hideg szél fújt. Most is VIP jegyünk volt :) A második sorban ültünk, előttünk azok a játékosok ültek, akik most nem vettek részt a meccsen, csak nézőként. Jó meccs volt, mindenki azt mondta, hogy a Boltonnak nincs esélye nyerni, de szépen küzdöttek és hamar 1-1 lett az állás.Szinte végig izgalmas volt a meccs, mondjuk az zavaró volt, hogy a szél elég sok szemetet fújt a pályára. Végül az utolsó utáni pillanatban kaptak még egy gólt, így végül tényleg kikaptak, ahogy megjósolták. A fogadásunkat elvesztettük, mert én optimistaként rájuk fogadtam, de egy döntetlent tényleg megérdemeltek volna. 

Most találkoztunk magyarokkal is, a szünetben két lánnyal a büfében, majd a második félidő alatt hallottuk, hogy pár sorral felettünk is magyarul beszélnek. Szabi a meccs után beszélgetett is velük, amíg elmentem mosdóba, később én is csatlakoztam. Ők Bogdán Ádámtól kapták a jegyet és az egyikük Kemény Dénes volt. (Tudom, hogy szégyen, de én fel sem ismertem). Kicsi ez az Európa!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése