2015. július 5., vasárnap

Dávid látogatása

Júniusban a tesóm meglátogatott minket egy pár napra. Sajnos szabadságot nem tudtam kivenni, így én nem sok időt tudtam együtt tölteni vele, de kimentem elé a terminálhoz, mert elcseréltem az ebédszünetet és délutánonként is siettem haza. A városból nem mutattunk meg annyi mindent, mint én szerettem volna, de a pubokat jó alaposan körbe jártuk. Dávid egyik barátja is Manchesterben lakik, és pont velünk szemben, az utca túloldalán. :)

Csütörtök délelőtt volt egyedül csak Dávid, de akkor elment a United Stadionba stadiontúrára. Utána már Szabi is otthon volt, pénteken pedig szabadnapos volt, így együtt csavarogtak. Szombaton pedig Liveroolba mentünk. Megint félő volt, hogy esni fog, de ez szerencsére csak addig volt így, amíg a buszra vártunk, utána jó idő lett. Mázlija volt Dávidnak, mert végig jó idő volt, amíg itt volt. Először elmentünk az Albert Dockhoz, jól körbejártuk, majd bementünk a Hajózási múzeumba. Ettől én egy kicsit többet vártam. Nagyon sokk szöveges rész volt, ami érdekes volt, de egy idő után már teljesen lezsibbadt az agyam. Kiállított tárgy viszont nem volt olyan sok, én szívesen elnézegettem volna még több makettet például. Ez után megkerestük a Covern Clubot, ami arról híres, hogy itt alakult meg a Beatlis és több, mint 300-szor léptek fel itt. Épp egy koncert volt, amikor mentünk és nagyon nagy tömeg volt, nem lehetett rendesen körbenézni, pedig sok minden volt körben a falakra kirakva. A nap végén még elmentünk egy kilátóba, ahonnan gyönyörködtünk egy kicsit a kilátásban, majd megpihentünk a helyi Brewdog Pubban  amíg nem indult a busz. 

Vasárnap reggel pedig már ment vissza a gép, így ennyi fért bele Dávid látogatásába. Maradt még látnivaló legközelebbre is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése