2015. július 5., vasárnap

Sörkóstolás

Az egyik szerdán "véletlenül" betévedtünk egy sörkóstolásra. Vagyis direkt mentünk oda, csak nem tudtuk, hogy sörkóstolásra megyünk, mert Szabi csak félig olvasta el miről is szól ez az esemény és azt mondta, hogy ez csak egy beszélgetős este lesz. Így egy kicsit meglepődtünk, amikor kiderült, mi is lesz.

Nem sok ember volt, kb 8-an lehettünk ebből én voltam egyedül lány + a pultos lány, aki a sörkóstolást tartotta.  És egyedül mi voltunk külföldiek a pultos lányon kívül. 6 féle sört kóstoltunk + volt ott egy pasi, akinek saját sörfőzdéje van és hozott még két félét a saját termésből. 

Nem volt rossz, de elég nagy volt a zaj. A Brewdog pub felső szintjén volt egy asztal lefoglalva, de lentről teljesen felhallatszott minden zaj/zene, nem volt egy külön terem. Így sokszor alig hallottam, mit mondanak. De ha előre tudtam volna, hogy ilyen program lesz, nem biztos, hogy elmegyek. a sörök nem voltak rosszak, de nem igazán az én ízlésemnek valóak voltak. Legjobban az ízlett, füstös sör ízlett, amit pluszba hoztak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése