2014. október 11., szombat

Az első napok

Tegnap elkezdtem dolgozni egy női ruházati webáruház raktárában. Biciklivel kb 20 perc alatt oda lehet érni, úgyhogy nincs mesze. A munka nem olyan vészes, eddig mindkét nap a megrendeléseket raktam össze. 4 emeleten vannak a ruhák és lista alapján meg kell keresni az adott szinten, soron és polcon lévő termékeket.

A reggeli műszakban dolgozom, reggel 6-tól fél 3-ig. A korán kelés miatt egy kicsit féltem, hogy hogy fogom bírni a napot, de eddig még nem volt gond, csak a nap végére kezdtem el álmos lenni. Viszont a talpam nagyon fáj, mire hazaérek, remélem hozzá fogok majd szokni a későbbiekben az egész napos mászkáláshoz. 

Eddig mindenki rendes volt. Nagyon sok lengyel dolgozik itt (öten kezdtünk most egyszerre, abból egyedül én nem voltam lengyel), többet hallani lengyel szót, mint angolt. De magyarok is vannak egy páran. Egyelőre ennyi tapasztalatom van, túl sokáig azért nem szeretnék itt maradni, de egyébként nincs vele semmi baj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése