2014. október 17., péntek

Telnek-múlnak a napok

Már eltelt az első teljes hetem a munkában, egyre jobban kezdem megszokni. Ma megkaptam az első fizetésemet is a múlt heti 2 napra :) 
A lábam egyre kevésbé fáj a nap végére, ez annak is köszönhető, hogy most már a futócipőmbe járok dolgozni is. Biciklivel is egyre gyorsabb vagyok, ha a bicikli is úgy akarja. Tegnap az út feléig küzdöttem vele, nem értettem miért ilyen nehéz tekerni, miután rájöttem, hogy az első kerekem szinte teljesen leeresztett. Így is sikerült időben beérnem, de sokkal lassabban tudtam haladni, mint normál esetben.
Minden nap egyre több magyart fedezek fel, az egyik nap magammal együtt 9 embert számoltam. Ebédelni is velük ebédeltem az elmúlt napokban. 
A lengyelek vagy azt hiszik, hogy lengyel vagyok, vagy nem tudnak angolul, de lengyelül próbálnak meg velem kommunikálni. Egy lány van, akivel angolul szoktam beszélni, ő fordítja le azt is, amit lengyelül mondanak nekem.
Egy páran már megismernek, tudják a nevem is és beszélgetni is szoktam velük. Kezdek beilleszkedni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése