2014. október 8., szerda

Kezdetek a munka terén

Tegnap voltam interjún egy ügynökségnél, ami nem is interjú volt, hanem inkább csak megjelenés. Most már megérkezett az eső is, így tegnap is jól eláztam, mire odaértünk, mindenképp be kell szereznem egy esőkabátot.

Miután megérkeztem, kérdeztek 1-2 dolgot, lemásolták az útlevelemet és megkaptam a tesztlapot és a kitöltendő adatlapokat, hogy vigyem haza, töltsem ki otthon és másnap vigyem el magammal a bemutatás féleségre. A tesztben elég vicces kérdések is voltak, pl ha 7 sor magasan vannak a dobozok a raklapon és összesen 14 sor lehet, hány sort lehet még feltenni, szóval alap matematikai műveletekkel és egy kis józan paraszti ésszel megoldható volt. Az adatlapon volt egy pár tipikus interjú kérdés is, amiket utálok. pl jellemezd magad egy mondatban és hol látod magad egy év múlva... Hát ezekre írtam valamit, de ezt a részt nem igazán veszik komolyan.

Ma pedig elmentem a raktárba, ahol dolgozni kellene. Elég sokan voltunk és volt egy másik magyar lány is, ő elég hamar mellém csapódott. Körbevezettek minket a raktárban, megnéztünk még egy power point-t és egy pár videót, közben pedig ki kellett tölteni még egy tesztlapot, amin olyan kérdések voltak, amik a látottak/hallottak között megtalálható volt. Biztos, ami biztos, a végén meg is lehet kérdezni azokat a válaszokat, amiket nem tudtál és a melletted ülővel is meg lehet beszélni a kérdéseket.

A héten kitalálják, hogy melyik műszakba hány ember kell és milyen területre, aztán majd hívnak. Ha minden jól megy, akkor jövőhéten már kezdhetek. A munka elsőnek pont jó lenne, egy női webáruház raktárában kell összeválogatni a megrendeléseket, csomagolni és hasonlók. Nem ez lesz álmaim munkahelye, de amíg nem találok jobbat, teljesen megfelel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése