2014. október 27., hétfő

Beöltöztünk

Korábban már írtam, hogy kaptunk egy meghívást egy szülinapi buliba, ami beöltözős volt. Lelkesen készültünk is és gondolkoztunk rajta, hogy mik is legyünk. Először bérelni akartunk jelmezt, de amikor felderítő körútra mentünk, rájöttünk, hogy venni sem olyan drága és azt legalább többször is felvehetjük. Persze a boltban a Halloween miatt ezren voltak, és ráadásul csak 1 jelmezt lehetett felpróbálni (ha még egyszer kiálltam volna a sort, biztos lehetett volna másikat is, na de kinek volt ahhoz kedve..). Abból, amit a honlapon előre kinéztem, csak kettőt találtam meg, de végül sikerült jókat választanunk. Szabi seriffnek öltözött,én pedig az Alice Csodaországban-ból a Szívkirálynőnek.


Sikerült elsőként megérkeznünk, a buliba. Elég sokáig csak hatan voltunk, rajtunk kívül mindenki lengyel volt (ez szinte az egész estére igaz volt), így elég sokat beszéltek lengyelül. Később jött még egy srác, aztán az alsóbb szintekről is megjelentek emberek, egyre többen. Ők már nem voltak beöltözve, így én a végén furán is éreztem magam a sok normálisa felöltözött ember között. 

Beszélgettem egy pár emberrel, de volt aki nagyon furcsán beszélt angolul, volt aki nem nagyon tudott, de próbálkozott és olyan is volt, aki 5 perc ismertség után az egész élettörténetét előadta. Végül nem is maradtunk olyan sokáig, 1 körül indultunk haza és sikerült épségben hazabicikliznünk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése