2014. október 4., szombat

Ordsall Park

Majdnem minden nap elmegyünk edzeni a közeli parkba. Odafelé futva megyünk, ott pedig én a kardió és egyéb gépek felé veszem az irányt, Szabi pedig a fiús oldalon marad, ahol mindenféle korlát meg bordásfal van és fegyencedzéses gyakorlatokat lehet végezni. Azért egy kicsit én is átszoktam menni a bordásfalhoz, hogy lábemeléseket is csináljak.

Ugyanabból a géptípusból több darab is van (kivétel a lépegető gép), így nem kell arra várni, hogy a kiszemelt gép felszabaduljon. Hogy melyiknek mi a pontos neve, arról fogalmam sincs :) Olyan nagy tömeg nem szokott lenni, minden nap találkozunk valakivel, de nincs minden elfoglalva. És aki ott van, az biztos, hogy bevándorló.

A parkban van játszótér és több focipálya is az edzős részen kívül. Ma, amikor odaértem, még éppen nem volt ott senki, gyorsan csináltam is egy pár fényképet.

 

 

Jó kis park ez, már mókussal is találkoztunk :) Amíg az időjárás engedi, el fogunk járni ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése