2014. október 7., kedd

Salford Quays és Media City

Vasárnap délután egyedül voltam itthon, és mivel megint szép idő volt, nem volt kedvem a lakásban ülni. El is mentem biciklizni, Salford Queys-t céloztam meg uticélként. Szabolcs korábban ott lakott, így ez már ismerős terepnek számított. Pár utcával arrébb le lehet menni a folyópartra, ahol kiépített gyalogos/bicikli út van, azon szépen végig gurultam. Erre kis kerülővel lehet odajutni, de így nem kellett autókra figyelni és gyalogos sem sok volt. 

Tettem egy kört a környéken és kicsit megpihentem a Media Citynél. Itt vannak a BBC épületei és fel is fedeztem egy kiírást, miszerint be is lehet menni és körbevezetnek a BBC-ben. Persze ez fizetős, de azért felvettem a programtervek listájára :) 

Átmentem még a folyó túloldalára is, gondoltam a United Stadiont is megnézem közelebbről, de már nagyon fújt a szél, így elindultam hazafelé és csak távolról néztem meg a stadiont. Most már érezni lehetett az őszi időjárást, hiába sütött szépen a nap, kellett a kabát és a sál.

Media City




A távolban ott a Stadion


        
Úton hazafelé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése